Verzenden & afhalen
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Wij proberen alles wat voor 15.00 besteld is, diezelfde dag nog te verzenden. Dit betekent dus, dat je bestelling de volgende dag dan in huis is. In 90% van de gevallen, lukt dit ook. Echter, wij werken met voorraad uit onze winkels en verzenden vanuit de winkel in Roden. Het kan gebeuren dat een besteld artikel niet in de winkel in Roden ligt, maar bijvoorbeeld in Haren. Dan moet het artikel eerst naar Roden worden gehaald, om vervolgens te kunnen verzenden. Dit maakt dat er soms een dag overheen gaat.
Bieden jullie extra bezorgservices?
Ja zeker! Zo kun je bijvoorbeeld kiezen om je pakketje op te halen bij een PostNL locatie, maar kun je ook kiezen voor levering aan huis (met of zonder handtekening) of avondlevering. Alle verschillende verzendmethodes staan duidelijk beschreven bij het afrekenen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
PostNL! Of je moet in de buurt wonen, soms kiezen we er dan zelf voor om even langs te rijden. Het fijne aan PostNL is dat jij altijd een track&trace code ontvangt en hiermee jouw pakket kunt volgen. Hierdoor weet je altijd waar jouw bestelling is.
Niet thuis?
Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan zal de bezorger een briefje achterlaten. Daarop staat vermeld of het pakket is afgegeven bij één van de buren of wanneer de bezorger opnieuw langs komt. Ben je overdag weinig thuis? Laat je bestelling dan bezorgen bij een PostNL punt en haal hem op wanneer je wilt.
Hoe help ik duurzamer te bezorgen?
Woon je in de buurt, dan kun je er bij het afrekenen voor kiezen om je bestelling op te halen in één van onze winkels. Als je verder weg woont, is het afhalen van je pakket bij een PostNL locatie de meest duurzame keuze. Dit maakt namelijk dat de bezorger maar naar één punt hoeft te rijden, in plaats van naar verschillende adressen.
Afhalen?
Het is altijd mogelijk om je bestelling op te halen in één van onze winkels. Wij nemen bij deze keuze telefonisch contact op zodra jouw bestelling voor je klaar ligt.